Spokojne i bezpieczne zakupy online
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wdrożyliśmy specjalne działania
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie wdrożyliśmy specjalne działania
Codzienna wysyłka paczek
Sklep online pracuje bez zmian. Paczki wysyłamy codziennie. Czas realizacji zamówień nie uległ zmianie.
Dezynfekcja
Ozonujemy wszystkie pomieszczenia w magazynie. Pakując paczki przestrzegamy zasad higieny i dezynfekujemy ręce.
90 dni na zwrot towaru
Wydłużyliśmy czas zwrotu towaru z 14 do 90 dni, aby każdy, kto chce zwrócić towar, miał taką możliwość.
Kontakt z nami
Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami! Specjalnie dla Państwa wygody uruchomiliśmy czat online.
[Aktualizacja, 06.11.2020]
Informujemy, że Poczta Polska wstrzymuje dostarczanie paczek pod adresy osób, które objęte są kwarantanna. Dotyczy to również sytuacji, kiedy tylko jedna z osób mieszkających pod danym adresem jest na kwarantannie. W okresie nałożonej kwarantanny paczka jest przechowywana przez Pocztę Polską. Po zakończeniu kwarantanny paczka zostanie doręczona pod wskazany adres. Więcej informacji na stronie Poczty Polskiej
Informujemy, że Poczta Polska wstrzymuje dostarczanie paczek pod adresy osób, które objęte są kwarantanna. Dotyczy to również sytuacji, kiedy tylko jedna z osób mieszkających pod danym adresem jest na kwarantannie. W okresie nałożonej kwarantanny paczka jest przechowywana przez Pocztę Polską. Po zakończeniu kwarantanny paczka zostanie doręczona pod wskazany adres. Więcej informacji na stronie Poczty Polskiej
[Aktualizacja, 04.11.2020]
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Sklep online działa bez zmian. Zapraszamy do bezpiecznych i wygodnych zakupów.
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Sklep online działa bez zmian. Zapraszamy do bezpiecznych i wygodnych zakupów.
[Aktualizacja, 22.05.2020]
Z radością informujemy, że wznowiliśmy możliwość zakupów w sklepie stacjonarnym. Sprzedaż odbywa się przez specjalne okienko, dzięki któremu możemy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa. Zakupy można robić od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00, płacąc gotówką lub kartą. Serdecznie zapraszamy
Z radością informujemy, że wznowiliśmy możliwość zakupów w sklepie stacjonarnym. Sprzedaż odbywa się przez specjalne okienko, dzięki któremu możemy zachować wszelkie zasady bezpieczeństwa. Zakupy można robić od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00, płacąc gotówką lub kartą. Serdecznie zapraszamy
[Aktualizacja, 20.05.2020]
Informujemy, że od dzisiaj przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym można wybrać opcję odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Zamówienia wydajemy przez specjalne okienko w godzinach od 9:00 do 18:00, zachowując wszelkie zasady bezpieczeństwa. Jednocześnie informujemy, że w sklepie stacjonarnym nadal nie prowadzimy sprzedaży.
Informujemy, że od dzisiaj przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym można wybrać opcję odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym. Zamówienia wydajemy przez specjalne okienko w godzinach od 9:00 do 18:00, zachowując wszelkie zasady bezpieczeństwa. Jednocześnie informujemy, że w sklepie stacjonarnym nadal nie prowadzimy sprzedaży.
[Aktualizacja, 05.05.2020]
Czas realizacji Państwa zamówień wydłużył się do 1-2 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy. Informację o nadaniu przesyłki wysyłamy Państwu mailowo.
Czas realizacji Państwa zamówień wydłużył się do 1-2 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy. Informację o nadaniu przesyłki wysyłamy Państwu mailowo.
[Aktualizacja, 30.04.2020]
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Przypominamy, że o nadaniu przesyłki informujemy Państwa mailowo.
Informujemy, że wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco, bez opóźnień. Przypominamy, że o nadaniu przesyłki informujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 22.04.2020]
Informujemy, że czas realizacji zamówienia zmniejszył się i obecnie wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
Informujemy, że czas realizacji zamówienia zmniejszył się i obecnie wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 03.04.2020]
Obecnie czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
Obecnie czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Prosimy o cierpliwość i bardzo przepraszamy za opóźnienia. O wysyłce paczki poinformujemy Państwa mailowo.
[Aktualizacja, 02.04.2020]
Informujemy, że problemy techniczne Poczty Polskiej zostały rozwiązane i paczki są wysyłane. Przypominamy, aby po złożeniu zamówienia sprawdzać swoją skrzynkę mailową - w dniu wysyłki paczki, otrzymają Państwo wiadomość e-mail.
Informujemy, że problemy techniczne Poczty Polskiej zostały rozwiązane i paczki są wysyłane. Przypominamy, aby po złożeniu zamówienia sprawdzać swoją skrzynkę mailową - w dniu wysyłki paczki, otrzymają Państwo wiadomość e-mail.
[Aktualizacja, 01.04.2020]
W związku z sytuacją, jaka panuje na świecie oraz szybkim tempem wzrostu ilości zakażeń koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo, nie przyjmujemy zwrotów ani wymian zakupionych maseczek. Maski są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt.5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.
Jednocześnie informujemy, że ze względu na problemy techniczne Poczty Polskiej w dniu dzisiejszym, nie możemy wysłać paczek do osób, które wybrały tę opcję dostawy. Liczymy, że jutro problem zostanie rozwiązany. Informacje o wysyłce każdej paczki otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail. Prosimy o cierpliwość i bieżące sprawdzanie swojej skrzynki mailowej.
W związku z sytuacją, jaka panuje na świecie oraz szybkim tempem wzrostu ilości zakażeń koronawirusem, w trosce o bezpieczeństwo, nie przyjmujemy zwrotów ani wymian zakupionych maseczek. Maski są towarami higienicznymi, które zgodnie z art. 38 pkt.5 ustawy o prawach konsumenta nie podlegają zwrotowi. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy.
Jednocześnie informujemy, że ze względu na problemy techniczne Poczty Polskiej w dniu dzisiejszym, nie możemy wysłać paczek do osób, które wybrały tę opcję dostawy. Liczymy, że jutro problem zostanie rozwiązany. Informacje o wysyłce każdej paczki otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail. Prosimy o cierpliwość i bieżące sprawdzanie swojej skrzynki mailowej.
[Aktualizacja, 31.03.2020]
Ze względu na dużą ilość zapytań, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Podobnie dłuższy jest też czas oczekiwania na odpowiedzi wysyłane przez e-mail. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, żeby najszybciej, jak to możliwe, odpowiadać na pytania. Prosimy o cierpliwość.
Ze względu na dużą ilość zapytań, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z infolinią. Podobnie dłuższy jest też czas oczekiwania na odpowiedzi wysyłane przez e-mail. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań, żeby najszybciej, jak to możliwe, odpowiadać na pytania. Prosimy o cierpliwość.
[Aktualizacja, 27.03.2020]
Obecnie opóźnienia wysyłek zamówień wynoszą od 2-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, by realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie. Wydłużył się także o kilka dni czas w jakim zwracamy Wam pieniądze za zwrócony towar.
Obecnie opóźnienia wysyłek zamówień wynoszą od 2-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, by realizować zamówienia w jak najkrótszym czasie. Wydłużył się także o kilka dni czas w jakim zwracamy Wam pieniądze za zwrócony towar.
[Aktualizacja, 25.03.2020]
Staramy się na bieżąco uzupełniać środki do dezynfekcji i ochrony. W związku z dużym zainteresowaniem produktami do ochrony i dezynfekcji, jeżeli nie udało się Państwu zakupić wybranego produktu, polecamy na karcie produktu skorzystać z opcji "powiadom mnie o dostępności". Wówczas otrzymają Państwo informacje, kiedy produkt ponownie trafi do sprzedaży.
Staramy się na bieżąco uzupełniać środki do dezynfekcji i ochrony. W związku z dużym zainteresowaniem produktami do ochrony i dezynfekcji, jeżeli nie udało się Państwu zakupić wybranego produktu, polecamy na karcie produktu skorzystać z opcji "powiadom mnie o dostępności". Wówczas otrzymają Państwo informacje, kiedy produkt ponownie trafi do sprzedaży.
[Aktualizacja, 23.03.2020]
Informujemy, że InPost pracuje również w weekendy, w związku z czym paczkę można odbierać także w sobotę i niedzielę! Zachęcamy do kliknięcia na baner, który znajduje się na dole strony i do pobrania aplikacji, dzięki której bezdotykowo można otworzyć skrzynkę z paczką.
Informujemy, że InPost pracuje również w weekendy, w związku z czym paczkę można odbierać także w sobotę i niedzielę! Zachęcamy do kliknięcia na baner, który znajduje się na dole strony i do pobrania aplikacji, dzięki której bezdotykowo można otworzyć skrzynkę z paczką.
[Aktualizacja, 16.03.2020]
Wszystkie pomieszczenia znajdujące się w siedzibie naszej firmy i magazynie podlegają dezynfekcji przez ozonowanie. Nasi pracownicy zostali przeszkoleni w kwestii dbania o higienę i dezynfekcję. Paczki pakujemy przestrzegając wszystkich zasad higieny oraz dezynfekując ręce. Przy użyciu termometru bezdotykowego codziennie sprawdzamy temperaturę wszystkich pracowników magazynu.
Wszystkie pomieszczenia znajdujące się w siedzibie naszej firmy i magazynie podlegają dezynfekcji przez ozonowanie. Nasi pracownicy zostali przeszkoleni w kwestii dbania o higienę i dezynfekcję. Paczki pakujemy przestrzegając wszystkich zasad higieny oraz dezynfekując ręce. Przy użyciu termometru bezdotykowego codziennie sprawdzamy temperaturę wszystkich pracowników magazynu.
[Aktualizacja, 13.03.2020]
Sklep stacjonarny został zamknięty do odwołania. Brak możliwości odbiorów osobistych. Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Inpostem oraz kurierem DPD. Zachęcamy do zakupów online. Infolinia oraz Dział Reklamacji pracują bez zmian. Prosimy o wyrozumiałość, jeżeli na połączenie trzeba chwilę poczekać.
Sklep stacjonarny został zamknięty do odwołania. Brak możliwości odbiorów osobistych. Paczki wysyłamy Pocztą Polską, Inpostem oraz kurierem DPD. Zachęcamy do zakupów online. Infolinia oraz Dział Reklamacji pracują bez zmian. Prosimy o wyrozumiałość, jeżeli na połączenie trzeba chwilę poczekać.